WIRED Store feirer 10-årsjubileum i New York City og starter sin første e-butikk i Los Angeles

Denne årlige begivenheten omfatter Epilog Laser-system, sammen med årets mest innovative saker.

wired store 2014

"WIRED Store er fortsatt en av våre årlige yndlingsbegivenheter. Vi elsker å fremtre for et så kreativt publikum og er spent på alle ideene messedeltakerne får ved å se laseren i aksjon."

Mike Dean, vice president, sales and marketing, Epilog Laser

New York, NY (8. desember 2014) Nå ved juletider markerer WIRED 10-årsjubileet til WIRED Store, som er blitt et yndet mål for forbrukere som ønsker å sjekke ut et utsøkt utvalg av de siste og mest ettertraktede produktene. I tillegg til flaggskipforretningen i New York City åpner WIRED en ny e-butikk på Los Angeles International Airport (LAX) for å markere denne milepælen.

Denne årlige begivenheten i NYC omfatter artikler som er håndplukket av WIRED, bl.a. Epilog Zing 16 Laser, sammen med de siste nyhetene innen elektronikk, klær med tilbehør, musikkinstrumenter, kjøkkeninnretninger, eventyrklær og mye mer. WIRED Store, som finnes på Manhattan, 459 West 14th Street, er åpen fra 11. til 21. desember, fra kl. 11 formiddag til kl. 7 ettermiddag.

Den nye e-butikken ligger mellom Terminal 7 og 8 på LAX, en av landets mest besøkte flyplasser i førjulstiden, med et anslått antall reisende på 2,6 millioner. Fra nå til 31. desember vil interaktive berøringsskjermer vise produkter fra WIRED Stores 2014-kolleksjon.

"I det siste tiåret har WIRED Store blitt et barometer på de mest populære julegavene", forklarte Kim Kelleher, Vice President og Publisher i WIRED. "Det er den ultimate sosiale handelsopplevelsen som kombinerer maksimalt innovativ programmering og innovative produkter."

Zing 16 er Epilogs lasersystem på innstegsnivå som produserer skjære- og graveringsresultater med høy kvalitet på alle slags substrater. Systemet er populært blant gjør-det-selv/maker-folk som bruker det til å skjære til deler, lage prototyper, branding m.m.

"WIRED Store er fortsatt en av våre årlige yndlingsbegivenheter", forklarte Mike Dean, Vice President for Sales and Marketing i Epilog Laser. "Vi elsker å fremtre for et så kreativt publikum og høre alle ideer folk får ved å se laseren i aksjon."

WIRED Store presenteres av BMW i og Oakley.

For more information, including a full list of products and events, and to shop the entire collection, please visit WIRED.com/store. And follow @WIREDInsider #WIREDSTORE on Twitter for the latest news and updates.

 

 


For ytterligere informasjon, kontakt:

Amy Dallman

Marketing Communications Specialist

Epilog Laser

+1 303 277 1188




Populære sider

help desk software
Portions of this page translated by Google.